Eskişehir’in köklü kulüplerinden Demirspor, eski futbolcuları, teknik adamları ve yöneticileriyle anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. TÜRASAŞ Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen toplantıda, kulübün yeniden güçlü günlerine dönmesi için destek çağrısı yapıldı.
30 Ağustos 1930’da kurulan ve Türkiye’nin ilk Demirspor takımı olma unvanını taşıyan Eskişehir Demirspor, kulüp tarihine sahip çıkmak ve geleceğe daha güçlü hazırlanmak amacıyla bir araya geldi. Kulüp Başkanı Mehmet Ali Hünerlier, Denetim Kurulu Başkanı Mehmet Uykun, Vakıf Başkanı Nurettin Girginer, EASKF Başkanı Sadri Atam ve teknik direktörler Cengiz Seçsev ile Burhaneddin Beadini gibi önemli isimler bu buluşmada yer aldı.
Kahvaltı programında katılımcılar, kulübün mevcut durumu ve geleceği üzerine görüş alışverişinde bulundu. Demirspor’un yeniden başarılı günlerine dönebilmesi için maddi ve manevi desteğin artırılması gerektiği vurgulandı. Bu tür buluşmaların, kulüp ruhunu canlandırmak ve eski günleri hatırlamak açısından büyük önem taşıdığı belirtildi.