Derince’nin altyapısı güçleniyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Derince Denizciler Caddesi’nin ardından 400 milyon TL’ye Çınarlı, Sırrıpaşa ve Çenedağ Mahalleleri’ndeki içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarını yeniliyor. Başkan Tahir Büyükakın, daha konforlu ve sağlam bir Derince için dur durak bilmeden çalıştıklarını söyledi.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, Kocaeli’nin tüm ilçelerini sağlam bir altyapıya kavuşturmak amacıyla çalışmalarını sürdürüyor. Derince de İSU’nun yoğun çalıştığı ilçelerin başında geliyor. İlçenin en önemli caddesi olan Denizciler Caddesi’nin altyapısını tamamen yenileyen İSU, şimdi de Çınarlı, Sırrıpaşa ve Çenedağ Mahalleleri’nde içme suyu, kanalizasyon ve yağmur suyu hatlarının yenilenme çalışmalarına hız verdi.
Başkan Tahir Büyükakın, 400 milyon TL maliyetli altyapı çalışmalarını yerinde inceledi. Teknik personelden son durum hakkında bilgi alan Büyükakın, “Kocaeli’nin altyapısını güçlendirmek ve geleceğe hazırlamak için var gücümüzle çalışıyoruz. Derince’de de altyapı seferberliğimiz sürüyor. Çınarlı, Sırrıpaşa ve Çenedağ mahallelerimizde 400 milyon TL’lik dev bir yatırımla içme suyu, atık su ve yağmur suyu hatlarımızı yeniliyoruz. Çalışmalar tamamlandığında Derince’nin altyapısı da büyük oranda bitmiş olacak” dedi.
İSU, Derince’deki çalışmalar kapsamında Çınarlı Mahallesi’nde 16.181 m içmesuyu, 17.462 m atıksu, 5.175 m yağmursuyu hattı inşa edecek. Çenedağ ve Sırrıpaşa Mahalleleri’nde ise 3.315 m içmesuyu, 4.763 m atıksu ve 2.180 m yağmursuyu hattı inşa edilecek. Bu dev yatırım tamamlandığında Derince’nin üç mahallesi modern bir altyapıya kavuşacak.