Şanlıurfa'da bir çocuk, satın aldığı Magnum marka dondurmada yaşadığı hayal kırıklığını sosyal medya üzerinden paylaştı. Dondurmayı açtığında beklediği gibi çıkmadığını gören Mehmet Aras Bülbül, marka yetkililerine seslenerek bir özür paketi talep etti.
Yaşadığı durumu anlatan küçük çocuk, dondurmanın üretim hatası içerdiğini düşündüğünü belirtti. Sosyal medya hesabında yayımladığı videoda, mağduriyetini dile getirerek markadan bir çözüm beklediğini ifade etti.
Marka yetkilileri, henüz konuya ilişkin bir açıklama yapmadı. Dondurma severler, bu olayın ardından benzer durumlarla karşılaşıp karşılaşmadıklarını merak ediyor.