Manisa'nın Selçuk ilçesinde, sokak hayvanlarına yardım etmek için görev başında olan eczacı Beray Yürek, hasta bir köpek ihbarı üzerine gittiği bölgede korkunç bir saldırıya uğradı. İddiaya göre, H.Z. (37) adındaki şahıs, Yürek'i darbetmekle kalmayıp, kemerle boğmaya çalıştı. Olay, 19 Haziran günü saat 17.30 sıralarında Yeni Şirince Yolu'nda meydana geldi.

Beray Yürek, hasta bir sokak köpeği olduğu ihbarıyla bölgeye gittiğinde, H.Z. tarafından feci şekilde darp edildi. Yüzünde ve boyun bölgesinde ciddi izler oluşan eczacı, saldırgandan kurtulmayı başardı. Jandarma ekipleri, olayın ardından H.Z.'yi kısa sürede yakalayarak gözaltına aldı. Selçuk Adliyesi'nde hakim karşısına çıkarılan şüpheli, tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Yaşadığı korkunç anları anlatan Yürek, “Hayatta kalmam şans eseri” diyerek yaşadığı dehşeti dile getirdi. Ayrıca, H.Z.'nin daha önce kendisiyle iletişime geçtiğini ve hasta bir köpeği göstermek bahanesiyle bölgeye çağırdığını belirtti.

Olay, ilçede büyük bir infiale neden olurken, Efes Selçuk Belediyesi'nin konuya ilişkin yaptığı açıklamada, H.Z.'nin belediye personeli olduğu ve işine son verildiği belirtildi. Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, kadına yönelik şiddetin kabul edilemez olduğunu vurgulayarak saldırıyı kınadı ve gereken incelemelerin hızla yapılacağını ifade etti.