Tekirdağ'ın Süleymanpaşa ilçesinde, 13 Kasım İlkokulu'nda düzenlenen özel bir etkinlikte öğrenciler, karnelerini heyecanla aldı. Tekirdağ İl Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen bu anlamlı günde, minikler yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri sergileyerek öğretim yılının keyfini çıkardılar.
Öğrencilerin hazırladığı çeşitli şiirler dinleyicilere sunuldu ve eğitim öğretim yılı boyunca yapılan faaliyetlerin yer aldığı slayt gösterisi katılımcılarla paylaşıldı. Etkinliğin en heyecanlı anı ise, Tekirdağ İl Emniyet Müdürü Ahmet Metin Turanlı'nın karneleri bizzat dağıtması oldu.
Turanlı, öğrencilere çeşitli hediyeler de vererek onların bu özel günündeki mutluluğuna ortak oldu. Etkinlik, öğrencilerin ve davetlilerin hatıra fotoğrafları çekinmesiyle neşeli bir şekilde sona erdi.