Erdek Meslek Yüksek Okulu’nda (MYO) 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet töreni duygusal anlara sahne oldu. Kep atma heyecanı, öğrencilerin ve ailelerinin yüzlerini güldürdü.
Törene Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi (BANÜ) Rektör Vekili Prof. Dr. Alpaslan Serel, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar ile BANÜ Genel Sekreteri Faruk Küçük katıldılar. Erdek Belediyesi Başkan Yardımcısı Hüseyin Yıldırım ve diğer protokol üyeleri de bu özel günde yerlerini aldılar.
Doç. Dr. Samet Çevik, açış konuşmasında mezun olan öğrencilere seslenerek, “Bugün yalnızca bir eğitim programını tamamlamanın değil, emek ve azimle yürüttüğünüz önemli bir yolculuğun da sonuna geldiniz,” dedi. Mezuniyetin yeni başlangıçların kapısını araladığını vurgulayan Çevik, öğrencilerin aldıkları eğitimin hayatta önemli bir rehber olacağını belirtti.
Mezuniyet töreninde okul birincisi olan Nadya Günenç, duygusal bir konuşma yaparak, “Devlet ve milletimize yararlı gençler olmayı hedefliyoruz,” dedi. Bu anlamlı günde ailelerin gözlerindeki gurur, mezunların başarılarıyla birleşti.
Erdek MYO olarak, öğrencilerin yalnızca akademik değil, sosyal ve kültürel açıdan da gelişimlerine büyük önem verdiklerini söyleyen Çevik, bu yıl aldıkları 5 yıllık akreditasyonun da gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Tören, öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi.