Erenler Atatürk Stadyumu'nda saat 20.00'de başlayan play-off final müsabakası, sahadaki mücadeleden çok yaşanan gerginliklerle anıldı. Bir üst lige yükselme mücadelesinde Aşağıkirazcaspor ile Çaykışlaspor karşı karşıya geldi.

Aşağıkirazcaspor, rakibi Çaykışlaspor'u 2-0 mağlup ederek 1. Amatör Lig'e yükseldi. Ancak, karşılaşma boyunca iki takım oyuncuları arasında tansiyon sık sık yükseldi. Hakem, sertleşen oyunu kontrol etmekte zorlanırken, birçok oyuncu kırmızı kart görerek oyun dışında kaldı. Eksik kadrolarla devam eden maçta Aşağıkirazcaspor, oyun disiplinini koruyarak bulduğu gollerle galibiyete ulaştı.

Maçın ardından sinirler iyice gerildi. İddiaya göre, Çaykışlasporlu bir futbolcu, Aşağıkirazcaspor'un yedek kulübesine yönelerek rakip takımın teknik heyeti ve oyuncularına saldırdı. Saha kenarında arbede yaşanırken, tribünlerdeki taraftarlar da gerginliğe dahil oldu.

Yaşanan kargaşa sırasında tribünden atılan yanan bir meşale, görevli bir polis memurunun boynuna isabet etti. Yaralanan polis memuruna ilk müdahale statta hazır bulunan sağlık ekipleri tarafından yapıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldığı öğrenildi.