Ergene Belediyesi, Liselere Geçiş Sistemi (LGS) sınavına giren öğrencileri ve ailelerini yalnız bırakmadı. Sınav günü, çocuklarını okul kapılarında heyecanla bekleyen velilere çay, kahve, su ve limonata ikram ederek, onlarla bu önemli anı paylaştı.

Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, sınav sabahı yaptığı açıklamada, 'Bugün sınava giren her bir evladımızın heyecanını bizler de yüreğimizde hissettik. Onların yanında olmak, ailelerimizin heyecanını paylaşmak istedik. Çünkü biz Ergene’de sadece hizmet üreten değil, sevinci de heyecanı da birlikte yaşayan büyük bir aileyiz.' ifadelerini kullandı.

Veliler, Ergene Belediyesi’nin bu ince düşüncesinden dolayı memnuniyetlerini dile getirerek, 'Bugün çocuklarımız kadar bizler de heyecan yaşadık. Belediyemizin bizleri düşünmesi çok ince bir davranış oldu,' dediler.

Başkan Topak, tüm öğrencilere başarılar dileyerek, 'Sonuç ne olursa olsun, onlar bizim için çok kıymetli. Çünkü başarı sadece bir sınav sonucu değil, çalışmak, mücadele etmek ve hayallerinin peşinden gitmektir.' şeklinde konuştu.