Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, hemzemin geçidin kapatılması sonucu Velimeşe Mahallesi’ne giriş-çıkışın durduğunu belirterek, bölgede köprülü kavşak yapılması gerektiğini ifade etti. Topak, "Velimeşe halkımızın beklentisi çok nettir. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi'nin bu projeyi bir an önce hayata geçirmesi gerekiyor," dedi.
Başkan Topak, kapatılan hemzemin geçidin ardından yaşanan ulaşım sıkıntılarının her geçen gün büyüdüğünü vurguladı. "Velimeşe Mahallesi’nde ulaşım başta olmak üzere birçok alanda ciddi sorunlar yaşanıyor. Bu durum, hemşerilerimizin günlük yaşamlarını olumsuz etkiliyor," diye ekledi.
Topak, esnafın müşteri kaybı yaşadığını, çiftçilerin tarlalarına ulaşmakta güçlük çektiğini ve acil hizmetlerin mahalleye ulaşımında gecikmeler olduğunu belirtti. "Bu sorun artık yalnızca ulaşım değil, sosyal ve ekonomik hayatı da etkileyen bir mesele haline geldi," dedi.
Ergene Belediyesi olarak sürecin başından beri alternatif ulaşım yollarının tamamlanmadan mevcut ana ulaşımın kesilmemesi gerektiğini dile getirdiklerini vurgulayan Topak, "Velimeşe halkının haklı taleplerini her platformda dile getirmeye devam edeceğiz. Kalıcı çözüm için köprülü kavşak projesinin bir an önce başlaması gerekiyor," ifadelerini kullandı.