Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde yaşanan ilginç bir olayda, ev almak için yıllardır biriktirilen yaklaşık 1 kilogram altın, bir eşin dikkatsizliği sonucu çöpe atıldı. Olayın ardından mahalle sakinleri, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.

Olay, Şehzadeler ilçesine bağlı bir mahallede meydana geldi. Sedair Kurnaz, satın almak istediği ev için biriktirdiği altınları, hırsızlık riskine karşı evindeki bir elbisenin içine sararak sakladı. Ancak, eşinin temizlik yaparken bu poşeti çöp sanıp evin önündeki çöp konteynerine atması, Kurnaz'ı zor durumda bıraktı.

Kurnaz, altınların bulunduğu poşeti almak istediğinde yerinde olmadığını fark etti ve eşine durumu sorduğunda acı gerçekle yüzleşti. Hemen mahalledeki çöp konteynerlerini tek tek karıştırmaya başlayan Kurnaz, belediye temizlik ekiplerine ve polis ekiplerine de bilgi verdi. Mahalleli de kayıp altınların bulunması için aramalara destek verdi.

Yaşadığı talihsiz olayı anlatan Sedair Kurnaz, "Ev almak için biriktirdiğim altınlarımı poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Altınları bulan ya da gören varsa lütfen bize ulaşsın" dedi. Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemesi sürüyor.