Gaziemir Belediyesi, yaz aylarının gelmesiyle birlikte haşere sorununa karşı etkin bir mücadele başlattı. Mayıs ayında başladığı ilaçlama çalışmaları, ilçe genelinde aralıksız devam ediyor. İki ekip, Gaziemir’in 16 mahallesinde her gün iki mahallede ilaçlama yaparak, sivrisinek ve karasinek popülasyonunu kontrol altına almak için çaba sarf ediyor.
Akşam saatlerinde mahallelerin park, cadde ve sokaklarını dolaşan ekipler, ULV sistemiyle araç üstü ilaçlama uygulamaları gerçekleştiriyor. Bu çalışmaların amacı, yaz boyunca vatandaşların daha konforlu bir dönem geçirmesini sağlamak. Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, “Kentimizin yaşam kalitesini yükseltmek ve vatandaşlarımızın yaz aylarını daha rahat geçirmelerini sağlamak için ilaçlama ekiplerimiz sahada yoğun bir tempoda görev yapıyor. Çalışmalarımız ilçemizin tüm mahallelerinde devam edecek” dedi.
Gaziemir'de yürütülen bu ilaçlama çalışmaları, sadece haşerelerin kontrolü için değil, aynı zamanda halk sağlığını koruma amacıyla da büyük önem taşıyor. Yaz aylarının sıcaklıklarının artmasıyla birlikte, haşere popülasyonunun da artış göstermesi bekleniyor. Bu nedenle, belediye ekipleri, aktif bir şekilde sahada olmaya devam edecek.