Çanakkale'nin Gelibolu ilçesinde, Sütlüce köyünde muhtar ve köy sakinleri, jandarmanın 187. kuruluş yıl dönümünü neşeli bir şekilde kutladı. Dünden itibaren köyde eğlenceli bir atmosfer vardı.
Geçtiğimiz akşam saat 21.00 sıralarında, köy muhtarı Adem Selci ve birkaç köy sakini 112 Acil Çağrı Merkezi'ni arayarak sahte bir kavga ihbarında bulundu. Jandarma ekipleri, kargaşaya müdahale etmek için yola çıktıklarını düşünerek köye doğru hareket ettiler.
Ancak jandarma ekipleri köye vardıklarında, beklenmedik bir sürprizle karşılaştılar. Köylüler, onlara konfeti ve maytaplarla karşıladı. Jandarma Teşkilatı'nın 187. yıl dönümünü kutlamak için tatlılar ikram eden muhtar Selci, bu eğlenceli anları unutulmaz kılmak istediklerini ifade etti.
Bu neşeli kutlama, jandarmanın toplumla olan bağını güçlendirmek ve birlikteliği pekiştirmek amacıyla gerçekleştirildi. Gelibolu'da yaşanan bu olay, köy sakinlerinin mizah anlayışını ve dayanışma ruhunu gözler önüne serdi.