Germencik Belediyespor’un U11 takımı, namağlup şampiyonluklarının tadını çıkarırken, Germencik Belediye Başkanı Burak Zencirci’nin düzenlediği bir gezi ile Göztepe SK tesislerini ziyaret etti. Profesyonel futbol ortamını yerinde görmek için yola çıkan genç sporcular, kulüp tesislerini, müzeyi ve stadyumu gezerek unutulmaz anlar yaşadılar.
Başkan Zencirci, genç sporcuların heyecanına ortak olurken, çocukların sporla büyümesinin ve hayallerinin peşinden koşmalarının önemine vurgu yaptı. Sezon boyunca gösterdikleri azim ve disiplinle namağlup şampiyonluğa ulaşan çocuklar, Göztepe’nin köklü geçmişine ve profesyonel çalışma sistemine tanıklık etmenin mutluluğunu yaşadılar.
“Çocuklarımızın spora olan ilgisini artırmak ve onları geleceğe daha güçlü hazırlamak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.” diyen Zencirci, bu ziyaretin genç sporculara yeni hedefler kazandıracağına inandığını belirtti. “Gençlerimizin her zaman yanında olmaya devam edeceğiz.” ifadeleriyle desteklerini sürdürme sözü verdi.