Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Geyve'nin büyüyen ihtiyaçlarını karşılamak için önemli bir yatırımı hayata geçiriyor. Geyve merkez içme suyu deposu ile Suçatı ve Esenköy mahalleleri arasında kurulacak entegrasyon ile bölgenin su geleceği güvence altına alınıyor.

Yeni inşa edilen su deposu ve 2.500 metrelik hat imalatı, özellikle yaz aylarında yaşanan basınç yetersizliği sorununu tamamen ortadan kaldırmayı hedefliyor. Projenin büyük bir kısmı tamamlanırken, ekipler aralıksız çalışarak kalan işleri hızla bitirmek için mesai mefhumu gözetmiyor.

Proje hakkında bilgi veren SASKİ yetkilileri, "Geyve’de iki mahallemizin altyapısını güçlendirmek adına başlattığımız 2.500 metrelik yeni hat çalışmalarında sona yaklaştık. Su iletim kapasitesini artırarak daha verimli ve güçlü bir altyapı hedeflediğimiz projemizde, ekiplerimiz son çalışmaları tamamlamak için özveriyle mesaisini sürdürüyor. Kısa süre içinde hattımızı devreye alarak bölge sakinlerimize daha güçlü bir hizmet sunacağız" dedi.