Gökçeada Kaymakamı Osman Acar, ilçede yaşayan ihtiyaç sahibi vatandaşları evlerinde ziyaret ederek onların talep ve ihtiyaçlarını yerinde dinledi. Devletin şefkatli elini hissettiren Acar, sosyal devlet anlayışının gereği olarak vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini vurguladı.
Gökçeada’da bir kapı daha umutla açıldı. Kaymakam Osman Acar, ihtiyaç sahibi vatandaşları evlerinde ziyaret ederek yalnız olmadıklarını hissettirmek için hanelere misafir oldu. Bu ziyaretler sırasında, vatandaşların yaşam koşulları ve ihtiyaçları hakkında bilgi alındı ve samimi sohbetler gerçekleştirildi.
Kaymakam Acar, sağlık sorunları ile mücadele eden Murat Daklalı ve Nikolaos Virçon’un evlerine konuk olarak, onların dertlerini dinledi. Devletin her zaman ihtiyaç sahibi vatandaşlarının yanında olduğunu vurgulayan Acar, ilgili kurumlara gerekli çalışmaların yapılması konusunda talimat verdi.
Ziyaret sırasında vatandaşların sağlık durumları ve günlük yaşamlarını kolaylaştıracak ihtiyaçları tek tek not alınırken, devlet-vatandaş bağının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi. Kaymakam Acar, “Vatandaşlarımızın gönlüne dokunmak, dertleriyle hemhal olmak ve çözüm üretmek en önemli görevlerimiz arasındadır.” dedi.
Gökçeada’da gerçekleştirilen bu anlamlı ziyaretler, bir kapının çalınmasının, bir elin uzatılmasının ve bir hal hatır sorulmasının ne kadar kıymetli olduğunu bir kez daha gösterdi.