Kocaeli’nin Gölcük ilçesinde, yazın gelişini kutlamak amacıyla düzenlenen "yaza merhaba" pikniği, Saygınlar Kulübü’nde gerçekleştirildi. Bu keyifli etkinliğe Kocaeli Üniversitesi Anı Elinde Tutanlar Topluluğu öğrencileri de katılarak, etkinliğin neşesine ortak oldular.

Piknik alanında bir araya gelen katılımcılar, eğlenceli oyunlar ve aktivitelerle dolu bir gün geçirdi. Gölcük’ün güzellikleri eşliğinde yapılan bu etkinlik, hem dostluk bağlarını güçlendirdi hem de yazın enerjisini herkese hissettirdi.

Renkli görüntülerin yaşandığı bu piknikte, Gölcük Saygınlar Kulübü üyeleri ve öğrenciler, birlikte güzel anılar biriktirdiler. Yazın gelişini kutlamak için yapılan bu etkinlik, Gölcük’teki sosyal etkinliklerin ne denli önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.