Gölcük’te yaşayanlar dikkat! 17 Haziran 2026 Çarşamba günü, Yeni Mahallesi’nde su kesintisi yaşanıyor. Şebeke hattında meydana gelen arıza nedeniyle, sular 14.53’te kesildi ve 17.00’de yeniden verilmesi bekleniyor. Bu durum, mahalle sakinleri için büyük bir sorun oluşturdu.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı İSU Genel Müdürlüğü, arızanın sebebinin şebeke hattındaki bir sorun olduğunu bildirdi. Ekipler, sorunu hızlıca çözebilmek için çalışmalara başladı. Ancak, onarım süresinin uzaması durumunda, suyun verilmesi için belirtilen saat değişiklik gösterebilir.

Gölcük Yeni Mahallesi sakinleri, su kesintisinin yaklaşık 2 saat 7 dakika süreceğini öğrenmiş durumda. Ancak, arızanın giderilmesiyle suyun belirtilen saatten önce verilmesi de mümkün. Mahallede yaşayanlar, bu durumu sabırla bekliyor.

Gölcük’teki su kesintisi ile ilgili gelişmeler için İSU’nun açıklamalarını takip etmekte fayda var. Umarız en kısa sürede sorun çözülür ve mahalle sakinleri eski düzenine dönebilir.