İzmir'in köklü kulüplerinden Göztepe, yaz transfer dönemine hızlı bir başlangıç yaparak taraftarlarını heyecanlandırdı. Sarıkırmızılı ekip, kadroda yer almayacak isimlerle vedalaşırken, yeni transferlerini de bir bir açıklamaya başladı.

Göztepe, Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Filip Krastev, Uğur Kaan Yıldız ve Mateusz Lis ile yollarını ayırdı. Ancak bu ayrılıklar arasında en sevindirici haber, orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu'nun sözleşmesinin uzatılması oldu. Geçtiğimiz sezon yaşanan sıkıntıları çözmek adına, forvet hattına yönelik ilk transfer hamleleri de gerçekleştirildi.

İzmir temsilcisi, İngiltere Championship ekiplerinden Bristol City'den Sinclair Armstrong'u ve Brezilya'nın Gremio takımından Andre Henrique'yi kadrosuna kattı. Her iki oyuncuyla 4+1 yıllık sözleşme imzalandı. Taraftarlar, bu yeni transferlerle birlikte umudunu tazelemiş durumda.

Göztepe'nin yaşadığı ayrılıklar sonrası, savunma hattında oluşan boşluğu doldurmak için Yunanistan Süper Ligi ekiplerinden Aris'ten Noah Sonko Sundberg ile anlaşma sağlandığı öğrenildi. Ayrıca, Mateusz Lis'in ayrılığından sonra kaleci arayışlarını sürdüren Göztepe, İran temsilcisi Aluminium Arak'ta forma giyen 21 yaşındaki Mohammad Khalifeh'yi transfer listesine aldı. Kulüp, kadrosunu güçlendirmek için çalışmalarını hızla sürdürüyor.