Bursa'nın sevilen yüzleri, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık ve Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren, Bursaspor Vakfı ailesine katıldı. İki başkan, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde bir araya geldi ve Bursaspor Kulübü Başkanı Enes Çelik ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdi.

Ziyaret sırasında, Bursaspor’un geleceği ve yürütülen projeler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Her iki başkan, kulübün büyüme vizyonuna destek vermek amacıyla Bursaspor Vakfı’na üye oldular. Bu önemli adım, Bursa spor camiasında büyük bir heyecanla karşılandı.

Kulüpten yapılan açıklamada, “Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık ve Gemlik Belediye Başkanı Şükrü Deviren’in üyelik kayıtları başarıyla gerçekleştirildi. Bursaspor’a destek olmak adına attıkları bu adım, şehrin sporuna olan katkılarının bir göstergesi” denildi.