İstanbul'un yoğun trafiği, vatandaşları farklı çözümler bulmaya zorluyor. Sabah erken saatlerde yola çıkan İstanbullular, zaman kazanmak için araçlarında uyuyor veya makyaj yapıyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın da dikkat çektiği bu durum, özellikle işe geç kalmamak için bir alışkanlık haline gelmiş durumda.
İhlas Haber Ajansı ekibi, İstanbul'un trafiğinde her geçen gün artan sıkıntılarla başa çıkmaya çalışan vatandaşların ilginç yöntemlerini görüntüledi. Anadolu Yakası'ndan Avrupa Yakası'na geçen sürücüler, sabahın ilk ışıklarında yola çıkıp boş yollarda hızla ilerleyerek iş yerlerine erkenden ulaşmayı tercih ediyor. Araçlarını güvenli noktalara park eden İstanbullular, mesai saatine kadar dinlenerek enerji topluyor.
Küçükçekmece'den Levent'e çalışan Kübra Kaya, sabah saat 05.00'te kalktığını ve trafik yüzünden makyajını araç içinde yapmak zorunda kaldığını belirtiyor. Aynı şekilde, Kartal'dan yola çıkan Roja Efe, trafiğe takılmamak için erken saatlerde evden çıkıyor ve burada hazırlıklarını tamamlıyor. Pendik'te yaşayan İbrahim ise sabah 06.00'da yola çıkarak trafik çilesinden kurtulmaya çalışıyor.
İstanbul'un trafiği, her geçen gün daha da zorlayıcı hale gelirken, vatandaşlar bu zorluğun üstesinden gelmek için yaratıcı çözümler bulmaya devam ediyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın da vurgu yaptığı gibi, yeni metro hatlarıyla birlikte bu sorunların azalması umuluyor.