İzmir'in Konak ilçesinde bulunan Necatibey Ortaokulu, spor alanında önemli bir başarıya imza atıyor. Okulda eğitim gören 500 öğrenciden tam 200'ü, çeşitli spor dallarında lisans sahibi. Beyzbol, softbol, ragbi, kriket, floor curling, voleybol, bocce ve masa tenisi gibi branşlarda takım kurarak dikkat çeken okul, öğrencilerini spora teşvik ediyor.

Okulun Beden Eğitimi Öğretmeni Tuğba Döğüşçü Gürsoylu, özellikle hareketli öğrencileri tercih ettiklerini belirterek, "İki, üç gün turnuvalara şehir dışına gidiyoruz" diye konuştu. Öğrencilerin ileride spor lisesine seçilmeleri için bu sporların büyük bir katkı sağladığını vurgulayan Gürsoylu, "Belki ileride milli sporcu olabilecekler. Takım sporlarında, voleybolda, basketbolda ve futbolda bunu elde etmeleri biraz daha zor. Ama bunun dışındaki branşlarda seçilme oranları çok müsait" dedi.

Necatibey Ortaokulu olarak hedeflerinin Türkiye şampiyonalarında dereceler elde etmek olduğunu ifade eden Gürsoylu, öğrencilerin spor kültürü edindiğini ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazandıklarını da sözlerine ekledi. "Zamanında yatıyorlar, kalkıyorlar, düzenli ve dengeli besleniyorlar" diye belirtti. Bu başarı, İzmir'in spor alanındaki potansiyelini de ortaya koyuyor.