İzmit Şafak Spor Kulübü, Üçtepespor'un düzenlediği turnuvada gösterilen misafirperverlik için teşekkür mesajı yayınladı. Organizasyona ev sahipliği yapan Üçtepe Spor camiasına ve Zeki hocaya özel bir teşekkürde bulunan kulüp yetkilileri, turnuvada mücadele eden 41 Karadeniz Spor Kulübü antrenörleri Volkan Ertuğ ve Nejdet hocalara, ayrıca Başiskele Kocaelispor Futbol Okulu ve Arda hocaya da katkılarından dolayı minnettar olduklarını iletti.

Organizasyonun çocuklar için çok verimli geçtiğini belirten İzmit Şafakspor, asıl kazananın dostluk olduğunu vurguladı. Kulüp yetkilileri, "Sporcularımızın gösterdiği mücadele ve centilmenlik bizleri mutlu etti. Bütün öğrencilerimizin ayağına sağlık. İnşallah bu güzel organizasyonu geleneksel hale getirerek her yıl düzenlemeyi hedefliyoruz" şeklinde ifadelerde bulundu.

Dostluk ve kardeşliğin ön plana çıktığı bu renkli turnuvada, İzmit Şafakspor'un yanı sıra 41 Karadeniz Spor Kulübü ve Başiskele Kocaelispor Futbol Okulu da yer aldı. Sporun birleştirici gücünü bir kez daha gösteren bu etkinlik, katılan tüm takımlara büyük bir mutluluk yaşattı.