24. İstanbul Onur Yürüyüşü, yasaklara ve ulaşım kısıtlamalarına rağmen Kadıköy'ün sokaklarını renklendirdi. Saat 12.00'de farklı noktalardan 'Neredesin aşkım' sloganlarıyla yürüyüşe geçen LGBTİ+'lar, bu yıl da kendilerini ifade etmekten çekinmedi.

Yürüyüş esnasında, polis müdahalesiyle en az 65 kişi gözaltına alındı; bu kişiler arasında gazetecilerin de bulunduğu öğrenildi. LGBTİ+ Onur Haftası Komitesi, eylemlerin gün boyunca devam edeceğini ve sokaklardan ayrılmayacaklarını duyurdu.

Kadıköy Caferağa’da bir araya gelen katılımcılar, pankartları ve dövizleriyle yürüyüşe geçerken, DEM Parti İstanbul Milletvekili Özgül Saki ve Türkiye İşçi Partisi İstanbul Milletvekili Sera Kadıgil de onlara destek verdi. Yaverbey Sokak’ta yürüyüşe katılanlar, polis tarafından engellenmeye çalıştı.

Gözaltılara ve engellemelere rağmen LGBTİ+’lar, Ziverbey’de 'Transları susturamazsınız, buradayız!' pankartıyla seslerini yükseltti. İstanbul LGBTİ+ Onur Haftası Komitesi, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, 'Aşkım bugün daha bitmedi, hatta yeni başlıyoruz!' diyerek mücadelelerine devam edeceklerini vurguladı.