Kadıköy'de gerçekleştirilen polis denetiminde ilginç anlar yaşandı. 0.89 promil alkollü çıkan sürücü, ehliyetini sadece 4 gün önce aldığını belirterek, "Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, 50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" dedi.
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı asayiş ve trafik ekipleri, Kadıköy'ün yoğun noktalarından Altıyol Caddesi'nde helikopter destekli denetim gerçekleştirdi. Denetimler sırasında, cadde üzerinden geçen araçlar tek tek durdurulup didik didik arandı. Sürücü ve yolcuların kimlik bilgileri sorgulanırken, şüpheli görülen şahısların üst ve motor aramaları da titizlikle yapıldı.
Denetimlerde, 34 HTB 448 plakalı motosiklet sahibine araç muayenesinin olmaması nedeniyle 2 bin 719 lira, sigortasız araç kullanmaktan ise bin 246 lira idari para cezası kesildi. Alkollü olduğu tespit edilen 34 FRS 053 plakalı motosiklet sürücüsü V.A.'ya ise motor muayenesinin olmaması sebebiyle 2 bin 719 lira, 0.89 promil alkollü çıkması nedeniyle 25 bin lira ceza uygulandı.
Uygulama sırasında alkollü olduğu ortaya çıkan sürücünün, polislere olan isyanı dikkat çekti. "Varsa bir cezam çekerim. Ehliyeti alanı 4 gün oldu, ehliyeti aldılar motoru da aldılar. Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, başıma gelen geldi zaten 50 milyar da yazsalar 100 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok" şeklinde konuştu.