İstanbul'un Kağıthane ilçesinde, trafikte yol verme meselesi yüzünden yaşanan bir kavga, cep telefonu kameralarına yansıdı. Olayda, kadın motosiklet sürücüsü Z.Ö., bir hafif ticari aracın önünü keserek sürücüye saldırdı. Gergin anlar, çevredeki vatandaşlar tarafından kaydedildi.
Dün saat 16.00 sıralarında Yahya Kemal Mahallesi'nde meydana gelen olayda, hafif ticari araç sürücüsü Mert Ali B., caddede ilerlerken motosikletli Z.Ö. ile yol verme yüzünden tartışmaya başladı. Tartışmanın büyümesiyle Z.Ö., motosikletiyle aracın önünü kesti ve sürücüye hakaretler yağdırmaya başladı.
Çevredekilerin "Yapma ceza yersin" uyarılarına kulak asmayan Z.Ö., motosikletten inerek Mert Ali B.'nin aracına vurdu. Ardından cep telefonuyla görüntü çeken sürücüye "Kırarım o telefonunu" diyerek saldırdı. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
Olayın ardından harekete geçen polis, sanal medyada yayımlanan görüntüler üzerine Z.Ö.'yü tespit etti. Yapılan incelemeler sonucunda Z.Ö., 'Trafikte saldırı amacıyla başka bir aracı ısrarla takip etmek', 'Bu amaçla araçtan inmek' ve 'Kask takmamak' ihlallerinden toplamda 185 bin lira ceza aldı. Motosikletine 60 gün süreyle el konulurken, sürücünün ehliyeti de 60 gün süreyle askıya alındı. Z.Ö., adli işlemler için polis merkezine teslim edildi.