İstanbul'un Kağıthane ilçesinde trafikte yaşanan bir yol verme tartışması, korkunç bir saldırıya dönüştü. Motosiklet kullanan bir kadın sürücü, tartıştığı otomobilin önünü keserek olayın seyrini değiştirdi.

Olay, Kağıthane'deki yoğun trafik akışının olduğu bir cadde üzerinde gerçekleşti. Edinilen bilgilere göre, motosikletli kadın sürücü ile bir otomobil sürücüsü arasında yol verme meselesi yüzünden sözlü tartışma başladı. Tartışma, her iki tarafın da öfkelenmesiyle büyüdü.

Öfkesini kontrol edemeyen kadın sürücü, otomobilin önünü keserek trafiği durdurdu. Önce ağır küfürler savuran kadın, hırsını alamayınca motosikletten inerek otomobilin yanına gitti. Burada sürücüye fiziksel saldırıda bulunarak çevredekilere korku dolu anlar yaşattı. O anlar, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonlarıyla kaydedildi.