Kapaklı'da bulunan Ertuğrul Gazi Anadolu Lisesi, öğrencilerinin yıl boyunca emek vererek hazırladığı resim sergisini düzenlenen törenle açtı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında gerçekleşen serginin açılışını Kapaklı Kaymakamı Mustafa Gürdal yaptı.
Açılış törenine İlçe Milli Eğitim Müdürü Halil Vardı, okul müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Sergide, öğrencilerin farklı tekniklerle hazırladığı resim çalışmaları, ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Katılımcılar, eserlerin kalitesine tam not verdi.
Sergiyi gezerek eserleri inceleyen Kaymakam Gürdal, öğrencilerin ortaya koyduğu yeteneklerden dolayı onları tebrik etti. Sanatın, öğrencilerin gelişiminde önemli bir rol oynadığını vurgulayan Gürdal, serginin hazırlanmasında emeği geçen öğretmenlere ve okul idarecilerine de teşekkür etti. Sergi, gün boyunca yoğun ilgi gördü.