Karşıyaka Belediyesi, kamu kaynaklarını verimli kullanma hedefiyle uzun süre atıl kalan araçları yeniden hizmete kazandırıyor. Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü sayesinde, bu yıl içerisinde 4 araç belediye filosuna geri döndü. 5 araç daha kente hizmet vermek üzere yola çıkmaya hazırlanıyor.

2026 yılı başında kurulan bu müdürlük, kaza ve arıza gibi nedenlerle kullanılamaz hale gelen araçları onararak, belediyenin hizmet kapasitesini artırmayı amaçlıyor. Örnekköy Şantiye Tesisleri’nde yürütülen bakım çalışmaları sonucunda, hafif ticari araç, binek araç, minibüs ve kamyon gibi çeşitli araçlar yeniden envantere kazandırıldı.

Ayrıca, 1 pikap, 2 minibüs ve 2 iş makinesinin bakım işlemleri de devam ediyor. Bu araçların da kısa süre içinde hizmete sunulması bekleniyor. Ekipler, belediyeye ait tüm resmi araçların bakımını kendi imkanlarıyla gerçekleştirerek önemli bir tasarruf sağlıyor.

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, “Hedefimiz kentimize en nitelikli hizmeti sunmak. Tasarruf, hizmetten vazgeçmek değil, elimizdeki imkanları en doğru şekilde kullanarak daha fazla hizmet üretmektir,” diyerek bu projeye olan inancını vurguladı. Başkan, emeği geçen tüm çalışanlarına teşekkür etti.