3. Lig'de yeni sezon öncesi Karşıyaka, iç transferde hız kesmeden ilerliyor. Teknik direktör Burhanettin Basatemür ile nikah tazeleyen yeşil-kırmızılı ekip, sözleşmeleri sona eren oyuncularla masaya oturmak için hazırlık yapıyor.
11 Haziran'daki kongrede göreve gelen yeni futbol şube yönetimi, Basatemür'ün raporu doğrultusunda golcü Ömer Faruk Sezgin, ofansif orta saha Mücahit Aslan ve ön libero Alpay Eroğlu ile sözleşme yenilemeyi hedefliyor. Geçen sezon takımın önemli isimleri arasında yer alan bu üç futbolcu, yarın kulüp binasında görüşme yapmak üzere davet edilecek.
Ömer Faruk Sezgin, geçen sezonun ilk yarısında aldığı hak mahrumiyeti cezası nedeniyle forma giyememişti. Ancak ikinci yarıda 14 maçta 16 gol atarak takımına büyük katkı sağladı. Mücahit Aslan ise 16 maçta 3 gol ve 6 asistle kayıplarını telafi etmeye çalıştı. Defansta da görev alan Alpay Eroğlu, hücumda olmasına rağmen 6 gol atmayı başardı. Ancak, Karşıyaka, sözleşmeleri biten kaleci Tunay ve kanat oyuncusu Tolga ile yaş kontenjanı sorunları nedeniyle yeniden anlaşamayacak.