Karşıyaka Belediyesi, Kış Spor Okulları’nı muhteşem bir törenle kapatarak yeni bir sezonu başarıyla tamamladı. Genç sporcuların gösterilerinin sergilendiği etkinlikte, ilçedeki amatör spor kulüplerine de malzeme desteği verildi. Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, "Tüm sporcularımızı kutluyor; emeği geçen antrenörlerimize, özveri gösteren velilerimize ve kulüp yöneticilerimize teşekkür ediyorum" dedi.
Mustafa Kemal Atatürk Karşıyaka Spor Kompleksi’nde gerçekleştirilen kapanış törenine, Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ve Karşıyaka Amatör Futbol Kulüpleri Derneği Başkanı Nevzat Altınkalp katıldı. Törende, spor okullarını başarıyla bitiren gençlerin sevinci paylaşıldı. Ayrıca, amatör kulüplere malzeme desteği olarak 21 kulübe toplam 231 adet futbol topu hediye edildi.
Sezon boyunca yaklaşık 3 bin 500 çocuğun katılım sağladığı Kış Spor Okulları kapanış töreni, sporcuların kortej yürüyüşü ile başladı. Cimnastik, yüzme, judo, basketbol gibi 17 farklı branşta eğitim alan gençlerin kortejine Karşıyaka Belediye Bandosu eşlik etti. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından gerçekleştirilen cimnastik ve aikido gösterileri büyük alkış topladı.
Başkan Yıldız Ünsal, "Karşıyaka Belediyesi olarak spor kültürünü güçlendirmek, daha fazla çocuğumuzu ve gencimizi sporla buluşturmak için çalışıyoruz. Spor sadece madalya kazanmak değil, paylaşmayı öğrenmek ve sağlıklı bireyler yetiştirmektir. Bu anlayışla; Karşıyaka’da sporun her branşta güçlenmesi için durmaksızın çalışacağız" diye konuştu. Nevzat Altınkalp ise, "Tüm amatör kulüpler adına Başkan Ünsal’a teşekkürlerimi sunuyorum. Sporu ve sporcuyu desteklemeye devam edeceğiz" dedi.