Kocaeli'nin sahillerinde deniz sezonunun başlamasıyla birlikte, cankurtaran ekipleri büyük bir başarıya imza attı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı KOSKEM ekipleri, sadece bir haftada 33 kişiyi boğulma tehlikesinden kurtardı. 2005 yılından bu yana sahil güvenliğini sağlamak için çalışan bu ekipler, 13 Haziran'da yeni sezon mesaisine başladı.

Bayramoğlu Sahili, bu dönemde en fazla kurtarma operasyonunun gerçekleştirildiği yer oldu. Ekipler, bu plajda 20 kişinin hayatını kurtarırken, Darıca'da ise 4 kişi su yüzeyine çıkarıldı. Cebeci, Seyrek ve Bağırganlı sahillerinde de 3'er kurtarma operasyonu yapıldı.

KOSKEM ekipleri, Karadeniz ve Marmara kıyılarında toplam 13 plajda haftanın 7 günü güvenlik hizmeti sunmaya devam ediyor. Yetkililer, vatandaşları yalnızca cankurtaran bulunan alanlarda denize girmeleri, uyarı bayraklarını dikkate almaları ve riskli bölgelerden uzak durmaları konusunda uyarıyor.

Bu sezon boyunca, Karamürsel Altınkemer, Ereğli Defne, Darıca, Bayramoğlu Halk Plajı ve Bayramoğlu Bayanlar Plajı gibi birçok plajda cankurtaran hizmetleri devam edecek.