Aydın’ın güzel ilçesi Kuşadası, Büyükşehir Belediyesi’nin yoğun çalışmalarıyla yeniden parlıyor. Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun liderliğinde çevre düzenleme ve bakım çalışmaları hız kesmeden devam ediyor.
Bugün Kuşadası’nda, Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı ekipleri, Kadınlar Denizi, Davutlar ve Güzelçamlı mahalleleri ile Sevgi Plajı’nda kapsamlı bir temizlik ve düzenleme yaptı. Bisiklet ve yürüyüş yollarında gerçekleştirilen bu çalışmalar, sahil kesimlerinin daha da güzelleşmesini sağladı.
Başkan Çerçioğlu, “17 ilçemizin tamamında aralıksız çalışıyoruz. Amacımız hemşehrilerimize en iyi hizmeti sunmak. Hizmetle büyüyen bir Aydın için durmadan çalışacağız” şeklinde konuştu. Kuşadalı vatandaşlar ise yapılan çalışmalardan memnuniyet duyduklarını, şehrin temizliği ve düzeni için teşekkür ettiklerini dile getirdi.