Sakarya'nın ulaşım geleceği için büyük bir adım atıldı. Kuzey Kuşak Yolu Projesi’nde önemli bir aşama geride bırakıldı. Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, sosyal medya hesabından projeye dair müjdeli haberleri paylaştı.

Başkan Ünlüce, Mayıs 2024’te başlayan çalışmaların ilk başvurusunun Aralık 2024’te yapılacağını belirtti. İlgili kurumların talepleri doğrultusunda gerekli revizyonların tamamlandığını ifade eden Ünlüce, sürecin kararlılıkla takip edildiğini vurguladı.

Projede atılan kritik adım ise Toprak Koruma Kurulu’nun 26 Haziran’da verdiği karar oldu. Güzergâhta yer alan tarım arazilerinin tarım dışı kullanımına ilişkin talep, kurul tarafından oy birliğiyle kabul edildi. Bu karar, projenin hayata geçmesi için önemli bir zemin oluşturdu.

Ünlüce, yasal süreçlerin tamamlanmasının ardından Kuzey Kuşak Yolu Projesi’ni hayata geçirmek için çalışmaların süreceğini ve sürece katkı sunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.