Lapseki Belediye Başkanı Atilla Öztürk, ilçedeki iki ayrı ailenin evlatları için düzenlediği sünnet cemiyetlerine katılarak ailelerin mutluluğuna ortak oldu. Kaya ve Can ailelerini bu gururlu günlerinde yalnız bırakmayan Öztürk, "Evlatlarımızın gelecekte ülkemize ve ilçemize hayırlı bireyler olmalarını temenni ediyorum" dedi.

Halkla iç içe bir yönetim anlayışını benimseyen Başkan Öztürk, hafta sonunu ilçedeki sosyal cemiyetlere ayırarak Kaya ve Can ailelerinin mutluluklarına ortak oldu. İlk olarak Tuğba ve Fatih Kaya çiftinin biricik evlatları Ömer Ayaz için düzenlenen sünnet cemiyetini ziyaret eden Öztürk, ardından Fadime ve Ali Can çiftinin evlatları Hüseyin Muhammed için gerçekleştirilen merasime katıldı.

Cemiyet alanlarında sıcak bir ilgiyle karşılanan Başkan Öztürk, masaları gezerek davetlilerle sohbet etti ve ailelerin tebriklerini kabul ederek coşkuya ortak oldu. Sünnet olan çocuklara hediyelerini takdim eden Öztürk, "Belediye olarak sadece altyapı ve üstyapıyla değil, gönül köprüleriyle de halkımızın yanındayız" diyerek her iki aileyi de yürekten tebrik etti.

İlçedeki sosyal ve kültürel bağların ne kadar güçlü olduğunu bu tür cemiyetlerde bir kez daha hissettiklerini belirten davetliler, Başkan Öztürk’ün yoğun iş temposuna rağmen kendilerini yalnız bırakmamasından duydukları memnuniyeti dile getirdi. Her iki program da neşeli aile fotoğraflarıyla son buldu.