İzmir'de faaliyet gösteren Lezita, KalDer 26. Mükemmelliği Arayış Sempozyumu'nda, "Analitik Enerji Yönetimi Projesi" ile Altın Ödül kazanarak sürdürülebilirlik ve verimlilik alanında büyük bir başarıya imza attı.
Lezita'nın bu ödülü, "Yılın Başarılı Ekibi Altın Ödül" kategorisinde elde edildi. Proje, enerji ve su tüketimini gerçek zamanlı olarak izleme imkanı sunarak, tesis genelinde büyük bir dönüşüm sağladı.
Bu yenilikçi sistem, mevcut ekipmanların değerlendirilmesiyle oluşturuldu ve yüksek maliyetli yatırımlara ihtiyaç duymadan dijital bir altyapı sundu. Proje kapsamında 15 kritik noktada su takibi yapılırken, olası kaçakların hızlı bir şekilde tespit edilmesi sağlandı.
Lezita Genel Müdürü Mesut Ergül, KalDer tarafından verilen ödülün ardından sürdürülebilir projelerin şirket kültürlerinin ayrılmaz bir parçası olduğunu vurguladı. Ergül, "Verimlilik ve çevresel etkiyi azaltan projeler, iş yapış biçimimizin temelini oluşturuyor" diyerek sürekli iyileştirme yaklaşımıyla çalıştıklarını ifade etti.