Manisa’nın eğitim alanındaki çıtasını yükseltmek için önemli bir adım atıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi Eğitim Merkezleri (MABEM), il genelindeki öğretmenleri bir araya getirerek yeni eğitim dönemine güçlü bir başlangıç yapmaya hazırlanıyor.
Şehirdeki toplam 17 ilçeden gelen yaklaşık 240 MABEM öğretmeni, 2025-2026 eğitim-öğretim yılını değerlendirmek ve yeni dönemin stratejilerini belirlemek amacıyla Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu’nda toplandı. Eğitimde fırsat eşitliği sağlamak ve başarıyı artırmak için önemli projelerin tartışıldığı bu buluşmaya, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Halk Eğitim Şube Müdürü Serap Gücüyen ile MABEM idarecileri de katıldı.
Toplantıda öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlamak için bir seminer düzenlendi. Eğitim Danışmanı ve Yazar Zafer Polat Koyuncu, ‘Eğitim Danışmanlığı Eğitimci Eğitimi’ başlıklı sunumuyla öğretmenlere yeni nesil eğitim yaklaşımlarını ve öğrencilere rehberlik süreçlerini aktardı. Ayrıca, MABEM İlçeler Koordinatörü Esra Ağgül ve Rehberlik Koordinatörü Ali Tatlı da geride kalan yılın başarılarını ve 2026-2027 eğitim-öğretim döneminde hayata geçirilecek projeleri anlattı.
Programın sonunda, yıl boyunca özveriyle çalışan öğretmenlere teşekkür edilerek eğitime değerli katkılarından dolayı özel ödüller verildi. MABEM’in yeni dönemdeki hedefleriyle birlikte, Manisa’daki eğitim kalitesinin daha da yükselebilmesi için yapılacak çalışmalar merakla bekleniyor.