Antalya'nın Manavgat ilçesinde, 15 yaşındaki Fatma İrem Kaya'dan dün akşamdan beri haber alınamıyor. İşten çıkıp eve dönmek üzere yola çıkan genç kızın kaybolması, ailesini ve mahalle sakinlerini endişelendirdi.
Kayıp başvurusunda bulunan anne Dilek Kaya, kızının yerini bilenlerin en yakın jandarma veya polis karakoluna bilgi vermesini istedi. Manavgat Ulukapı Mahallesi’nde yaşayan Dilek Kaya, kızının saat 18.00’de Aşağı Pazarcı Mahallesi'ndeki iş yerinden ayrıldığını ve eve gelmediğini belirtti.
Anne Dilek Kaya, jandarma ekipleriyle birlikte çalışmalara katılırken, güvenlik güçleri de geniş çaplı arama çalışmaları başlattı. Fatma İrem Kaya'yı görenlerin ya da yerini bilenlerin en kısa sürede yetkililere ulaşması gerektiği vurgulandı.