Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) döneminde, Manisa Büyükşehir Belediyesi üniversite adaylarını yalnız bırakmadı. Sınav merkezleri önünde yapılan su ve limonata ikramları, hem öğrencileri hem de ailelerini sevindirdi.

20-21 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilen YKS süresince, Manisa genelindeki sınav merkezlerinde, Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı koordinesinde görev yapan ekipler, öğrencilere ve bekleyen ailelerine ikramda bulundu. Temel Yeterlilik Testi (TYT) ve Alan Yeterlilik Testi (AYT) boyunca, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi, Manisa Lisesi, Muradiye ve Bozköy kampüs girişleri ile Fatih Anadolu Lisesi önünde kurulan stantlarda su ve limonata dağıtıldı.

Sınav heyecanı yaşayan gençler ve okul bahçelerinde bekleyen aileler, yapılan ikramlar karşısında mutluluklarını gizleyemediler. Manisa Büyükşehir Belediyesi'nin bu sosyal yardımı, şehirdeki dayanışma ruhunu bir kez daha pekiştirdi.