Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ve Köprübaşı ilçelerindeki çilek üreticilerine destek için önemli bir adım attı. Üreticilerin girdi maliyetlerini azaltmak amacıyla sağlanan yüzde 75 hibeli malç naylonu, toplam 73 üreticiye dağıtıldı.
Salihli’nin Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçesinde gerçekleştirilen destek projesi kapsamında, her biri yaklaşık bir dönümlük araziyi kaplayabilecek uzunlukta malç naylonları üreticilere teslim edildi. Dağıtım programına Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ve Manisa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanı Yılmaz Usta da katıldı.
Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, programda yaptığı konuşmada, tarım sektöründeki zorlukları yakından bildiğini belirterek, "Üretim maliyetlerini azaltmak için çalışıyoruz. Büyükşehir Belediye Başkanımızın öncülüğünde tarımda en büyük girdi maliyetlerini en aza indirecek projelerimiz hızla devam ediyor. Hepimize hayırlı olsun" dedi.
Yılmaz Usta ise desteklerin küçük üreticilere yönelik odaklandığını vurgulayarak, "Malç naylonu desteğimiz; Çiftçi Kayıt Sistemi’ne (ÇKS) kayıtlı ve 4 dönümün altında çilek üretim alanına sahip üreticilerimizi kapsıyor. Maliyetlerin yüzde 75’ini hibe olarak karşılıyoruz. Talep eden tüm üreticilerin yanında olacağız" şeklinde konuştu. Üreticiler, sağlanan destekten dolayı belediye başkanlarına teşekkürlerini ilettiler.