İzmir'in Menemen ilçesinde, doğalgaz olmayan 27 mahalle için yürütülen seferberlikte ilk adım atıldı. Emiralem Mahallesi'nde doğal gaz altyapısı için ilk kazma vuruldu. Mahalle sakinleri, bu gelişmeyi memnuniyetle karşıladı.

Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, haziran ayı başında İzmirgaz Doğalgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik ile bir araya gelerek, ilçedeki doğal gaz çalışmaları hakkında önemli görüşmeler yaptı. Başkan Pehlivan, doğal gaz hizmetinin bulunmadığı 27 mahalleyle ilgili muhtarlarla yaptığı temaslar sonucunda, ekiplerin ilk olarak Emiralem Mahallesi'nde çalışmalara başlamasını sağladı.

Başkan Pehlivan, "Hemşehrilerimizin uzun süredir beklediği doğalgaz altyapı çalışmaları bugün Emiralem'de başladı. Bu yatırım, bölgemize konforu ve yaşam kalitesini kazandıracak. Menemen'imizin her köşesine hizmet ulaştırmak için çalışmaya devam ediyoruz" dedi. Doğal gaz çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte, Menemen'in değerine değer katacağına inandığını vurguladı.