AK Parti Çanakkale Milletvekili Ayhan Gider, Lapseki İlçesi'nde muhtarlarla bir araya geldi. Toplantıda, ülke ve Çanakkale gündemine dair dikkat çekici açıklamalarda bulunan Gider, "Biz tüm emeğimiz, vaktimiz ve enerjimizle Çanakkale’miz için en iyisi, en güzeli olsun diye çalışırken, varsın birileri kavga peşinde koşsun. Bizim derdimiz memleket!" dedi.
Gider, Lapseki'deki köy ve mahalle muhtarlarıyla düzenlenen toplantıda, son yıllarda muhtarlarla yapılan görüşmelerin çok daha keyifli hale geldiğini vurguladı. "Eskiden köylerin altyapı sorunlarını tartışırken, şimdi parke taşlarını ne zaman bitireceğimizi konuşuyoruz. Bu, Cumhuriyet’in ikinci yüzyılında geldiğimiz noktayı gösteriyor," şeklinde konuştu.
Toplantıda, Çanakkale’de son günlerde yaşanan önemli gelişmelere de dikkat çeken Gider, "Ulaştırma Bakanımız Gelibolu'da yeni bir iskele açtı. Bu iskele sayesinde Gelibolu’da artık gemi kuyruğu sorunu olmayacak. Ayrıca, Roma’da açılan Troya sergisi, Çanakkale’nin tanıtımı için büyük bir fırsat sunuyor," dedi.
Gider sözlerini, "Bizim işimiz çok. Muhalefet kendi iç kavgalarıyla oyalansa da, biz Türkiye için çalışmaya devam edeceğiz. Genel başkan kim olacak, bu bizi hiç ilgilendirmiyor. Türk milletinin teveccühü Recep Tayyip Erdoğan’dan hiç ayrılmadı," şeklinde tamamladı.