Muğla, bağımlılıkla mücadelede önemli bir adım daha attı. İçişleri Bakanlığı'nın İzleme ve Değerlendirme Sistemi (İZDES) Projesi kapsamındaki saha çalışmaları, ildeki bağımlılıkla mücadele faaliyetlerini yerinde incelemek amacıyla gerçekleştirildi. Vali Mülkiye Başmüfettişi Erkan Kılıç, beraberindeki heyetle birlikte Muğla İl Sağlık Müdürü Dr. Eriş Başaran Akça'nın rehberliğinde il genelindeki mücadele çalışmalarını değerlendirdi.

Yapılan bilgilendirme sunumunda, bağımlılığın önlenmesi için hayata geçirilen koruyucu ve önleyici hizmetler, tedavi ve rehabilitasyon süreçleri ile kurumlar arası iş birliği projeleri detaylı bir şekilde ele alındı. Muğla genelinde bağımlılıkla topyekûn mücadelenin nasıl yürütüldüğüne dair veriler de heyete aktarıldı.

Sunumun ardından heyet, Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bulunan Bağımlılıklar Ayakta Arındırma Merkezi'ni ziyaret etti. Buradaki sağlık hizmetlerini yerinde inceleyen Kılıç ve ekibi, tedavi süreçleri hakkında yetkililerden bilgi alarak, yürütülen faaliyetlerin etkinliğini değerlendirdi. Muğla, bağımlılıkla mücadelede kararlılıkla ilerlemeye devam ediyor.