Muğla'nın yeşil sokaklarında dolandırıcılık şoku yaşandı. Yatırım vaadiyle 7 kişiyi 142 milyon lira dolandırdığı belirlenen 17 şüpheli, güvenlik güçleri tarafından gözaltına alındı.

Muğla Emniyet Müdürlüğü İstihbarat ve Kaçakçılık ile Organize Suçlarla Mücadele (KOM) ekipleri, Ortaca, Bodrum ve Dalaman'da faaliyet gösteren dolandırıcılara karşı harekete geçti. Taşınmaz alım-satımı vaadiyle mağdurları tuzağa düşüren şüphelilerin, örgütlü bir şekilde hareket ettiği anlaşıldı.

16 Haziran'da düzenlenen eş zamanlı operasyonlarda, 2 ruhsatsız tabanca, 567 mermi, 25 milyon lira bedelli çekler ve 1 milyon 60 bin lira bedelli senetler ele geçirildi. Ayrıca, dolandırıcılık faaliyetlerinden elde edilen gelirlerin akraba ve yakınları adına gayrimenkul alımında ve kripto para hesaplarında değerlendirildiği belirlendi.

Bu olay, Muğla'da güvenlik güçlerinin kararlılıkla sürdürdüğü mücadelenin bir örneği olarak dikkat çekiyor. Şüpheliler, adliyeye sevk edilmek üzere polisteki işlemlerini tamamladı.