Muğla Büyükşehir Belediyesi, il genelindeki 7 şantiyesiyle yol bakım, onarım ve yapım çalışmalarına aralıksız devam ediyor. Bu çabalar, Muğla'nın dört bir yanındaki yolların daha güvenli ve konforlu hale getirilmesini sağlıyor. Kendi üretim tesislerinde geri dönüştürülen malzemelerle kamu kaynakları daha verimli bir şekilde değerlendiriliyor.
Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen bu çalışmalar, Bodrum, Milas, Yatağan, Menteşe, Ula, Ortaca ve Fethiye ilçelerinde gerçekleştiriliyor. 211 personel ve 226 araçla sahada aktif olan ekipler, yol ağlarındaki bozulmalara hızlı müdahaleler yaparak, yol ve kaldırımlardaki deformasyonları gideriyor.
Menteşe ilçesindeki konkasör tesisinde, inşaat ve yıkıntı atıkları geri dönüştürülerek yol yapımında kullanılan temel malzemelere dönüştürülüyor. Bu sayede hem doğal kaynaklar korunuyor, hem de kamu kaynakları daha verimli kullanılıyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, bugüne kadar 140,22 kilometre sıcak asfalt ve 488,65 kilometre sathi kaplama olmak üzere toplam 628,87 kilometre yol çalışmasını tamamladı. Bu mesafe, yaklaşık Muğla-Ankara karayolu uzunluğuna eşdeğer. Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, il genelindeki tüm noktalara eşit hizmet götürdüklerini belirterek, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya devam edeceklerini vurguladı.