Bursa'nın gözde ilçelerinden Mustafakemalpaşa, hizmetlere doymak bilmiyor! Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, ilçeye eşit hizmet sunma hedefiyle çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi. Biba, Genel Sekreter Deniz Köken ile birlikte ilçede ilçe başkanları ve vatandaşlarla bir araya gelerek, halkın taleplerini dinledi.

İlk olarak AK Parti Mustafakemalpaşa İlçe Başkanlığını ziyaret eden Biba, burada İlçe Başkanı Mutlu Turgut ve teşkilat üyeleriyle bir araya gelerek, ilçe halkının beklentilerini aktardı. Ayrıca, Gagavuzya Özerk Bölgesi’nin Kıpçak Belediye Başkanı Oleg Grizan ile de işbirliklerini değerlendirdi.

Biba, Mustafakemalpaşa Belediye Başkanı Şükrü Erdem'i ziyaret ederek ilçedeki yatırımlar hakkında bilgi alışverişinde bulundu. Programı çerçevesinde Mustafakemalpaşa Öğretmenevi'nde vatandaşlarla buluşarak, ilçe sakinlerinin isteklerini dinledi ve esnafı ziyaret ederek hayırlı işler temennisinde bulundu. Lala Şahin Türbesi ve Millet Bahçesi’nde de incelemelerde bulundu.

“Mustafakemalpaşa'nın hak ettiği hizmetleri alması için buradayız!” diyen Biba, ilçeye yönelik talepleri değerlendirerek, kendi tespit ettikleri eksiklikleri de göz önünde bulunduracaklarını belirtti. "Konuştuğumuz konuları ekipimizle değerlendirip öncelik sıralamasına göre ele alacağız" dedi.

Biba, ayrıca Mustafakemalpaşa Millet Bahçesi’nin ilçeye büyük bir katkı sağladığını vurguladı. Ancak yerel yönetimlerin burayı yeterince değerlendiremediğinin altını çizen Biba, "Millet Bahçesi’nin vatandaşların hizmetine sunulmasını istiyoruz. Bu konuda en kısa zamanda adımlar atacağız" şeklinde konuştu.

Başkan Vekili Biba, Dereboyu Mahallesi'ndeki köprünün durumunun ele alınması gerektiğini belirterek, bölgeye önemli bir dokunuş yapılması gerektiğini ifade etti. Ayrıca, ilçeye B Kafe açacaklarını müjdeledi. Mustafakemalpaşa, artık hak ettiği hizmetlere kavuşacak!