Aydın'ın Nazilli, Kuyucak ve Buharkent ilçelerinin içme suyu ihtiyacını karşılayacak büyük bir proje devam ediyor. Yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu sağlayacak olan tesisin inşaat çalışmaları aralıksız sürüyor.
İçme suyu ve tarımsal sulama amaçlı tesislerin inşaatında önemli bir aşamaya gelindi. Nazilli ve çevresindeki yerleşim yerleri için inşa edilen içme suyu tesisleri kapsamında, arıtma tesisi ve isale hattı çalışmaları da hızla ilerliyor. Bu projeyle birlikte, Aydın'ın Karacasu Barajı'ndan alınacak su, bölgede yıllık 10,73 milyon metreküp içme suyu temin edecek.
Yerel halk, bu projenin tamamlanmasıyla birlikte temiz ve yeterli içme suyuna erişim konusunda önemli bir rahatlama yaşayacak. Projenin tamamlanmasıyla, bölgedeki su sıkıntısının büyük ölçüde giderilmesi hedefleniyor.