Tekirdağ'da öğrenciler, karnelerini mor renkli lavanta bahçesinde düzenlenen özel bir törenle aldı. Yazır Mahallesi'ndeki bu güzel atmosfer, çocukların karne sevinçlerine farklı bir renk kattı.
İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, Şehit Halil Tuna Akgöz İlkokulu öğrencileri, lavanta tarlasında karnelerini almanın mutluluğunu yaşadı. Bu anlamlı günde aileleri ve öğretmenleriyle birlikte lavanta bahçesinde fotoğraf çektirerek anılarını ölümsüzleştirdiler.
Etkinlikte konuşan İl Kültür ve Turizm Müdürü Ömer Faruk Karaküçük, öğrencilerin bu özel deneyimi unutamayacaklarını belirtti. Karaküçük, "Çocuklarımızın karne heyecanını böyle güzel bir ortamda yaşamasından memnunuz. Bu tür anılar, onların hafızalarında önemli bir yer edinir," dedi. Ardından, Karaküçük ile Süleymanpaşa Kaymakamı Mahmut Nedim Tunçer ve Süleymanpaşa İlçe Milli Eğitim Müdürü Fahri Kırmızı, öğrencilere karnelerini dağıttı.