Muğla'nın Ortaca ilçesinde, kaymakam şoförlüğü yaparken pasif göreve çekilen polis memuru E.Ö. ve ailesi, araçlarında buldukları yüklü miktardaki uyuşturucu ile gözaltına alındı.

İzmir Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü ekipleri, E.Ö.'yü takibe aldı. Aydın-İzmir Otoyolu üzerinde durdurulan araçta yapılan aramalarda gizlenmiş uyuşturucu madde ele geçirildi. Olay sırasında araçta bulunan E.Ö. ile birlikte anne ve babası da gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen üç şüpheli, çıkarıldıkları nöbetçi mahkeme tarafından "uyuşturucu madde ticareti ve nakli yapma" suçundan tutuklandı. Olayın ardından Muğla Valiliği'nin idari tahkikat başlattığı bildirildi.

Bu durum, Ortaca'da büyük bir şok etkisi yarattı. Kaymakam şoförlüğü gibi bir görevi üstlenen bir kişinin, böyle bir suçlamayla karşı karşıya kalması, halkın güvenini sarsıyor.