Bursa'nın yediemin otoparkında yer kalmadı! İşletmeci Şehmuz Günaytan, trafikten men edilen ve hacizli araçların yıllardır beklediğini dile getirerek isyan etti. "Gelsinler, eski araba ya da motosikletleri varsa üçüne beşine bakmadan vereceğiz çünkü yerimiz kalmadı" diyen Günaytan, durumun ciddiyetine dikkat çekti.

Otoparkta yaklaşık 220-230 otomobil, kamyonet ve minibüs ile 500-600 motosikletin beklediğini belirten Günaytan, "Yüzde 30'u 25 senedir duran araçlardır. Bu motosikletlerin çözümü Milli Emlak'ta, ama bir türlü bu işi yapmamaktadırlar. Araçlar burada çürüyor," diye konuştu.

İşletmeci, motosikletlerin yasal cezalarının aracın değerini geçmesinin büyük bir sorun olduğunu vurgulayarak, "Motosikletin fiyatı 10 bin lira ama cezası 50-60 bin lirayı buluyor. Adam canından bezmiş, 'Kalsın' diyor," şeklinde ifade etti. 25 yıl boyunca bu kadar mesuliyetin altında ezildiklerini belirten Günaytan, "Devlet alsın, biz teslim edelim. Bu kadar aracı taşımak zorunda değiliz," dedi.

Bursa'nın bu sorunu, sadece otopark işletmecileri için değil, aynı zamanda şehir için de bir görüntü kirliliği yaratıyor. Yıllardır bekleyen araçlar, adeta bir araç mezarlığı oluşturdu. Günaytan'ın çağrısı, bu sorunun bir an önce çözülmesi için yetkililere.