Pursaklar, ağır tonajlı araçların, tırların ve iş makinelerinin güvenli bir şekilde park edebilmesi için yeni bir tesise kavuştu. Pursaklar Belediyesi tarafından hayata geçirilen Yediemin Otoparkı ve Tır Parkı, toplam 30 dönüm arazi üzerine inşa edildi ve ilk etapta 15 dönümlük bölümü faaliyete geçti.
Açılışta konuşan Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, ilçeye yeni bir işletme kazandırmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. Yeni tesisin 7 gün 24 saat güvenlik kameralarıyla izlendiğini ve personel bulundurulduğunu ifade eden Çetin, ağır tonajlı araç sahiplerinin artık güvenli park alanı konusunda endişe yaşamayacaklarını vurguladı.
Havaalanı ve çevre yolu bölgesine hizmet verecek şekilde planlanan tesisin, emniyet birimleriyle iş birliği içinde faaliyet göstereceğini aktaran Çetin, yeni yatırımın hem Pursaklar hem de Ankara için hayırlı olmasını diledi.
Osmangazi Mahallesi Sütçü İmam Caddesi 5/1 adresinde hizmet vermeye başlayan tesisin tamamının faaliyete geçmesiyle birlikte kapasitesinin daha da artırılması hedefleniyor. Vatandaşlar, tesis hakkında detaylı bilgiye 0312 326 10 06 numaralı telefondan ulaşabilirler.